All Rights Reserved. "Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez zgody ich autora jest surowo zabronione! Zdjęcia nie mogą być pobierane nawet dla celów osobistych i niekomercyjnych. Nie mogą być kopiowane, adaptowane, ani w żaden inny sposób poddawane działaniom zastrzeżonym dla właścicieli bez ich uprzedniej zgody. Wszelkie takie incydenty niezwłocznie zgłaszane będą organom ścigania, a także na drodze postępowania cywilnego autorzy zdjęć mogą dochodzić zadośćuczynienia!

1 cze 2012

siatkówka nie dla każdego


ul. Ostrobramska 77, Warszawa. Na początek kartka z kalendarza. 10 października 2011 miałam okazję odwiedzić siedzibę Polsatu. Pod koniec spotkania nadszedł czas na pytania. Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się tego, jakoby dział sportu mieścił się w innym miejscu niż wielki budynek przy wyjeździe z Warszawy. Studia sportowe odbywają się gdzie indziej. Dowiedziałam się, że PolsatSport to tak jakby oddzielna stacja. Mająca własnego dyrektora, jednakże współnależy do właściciela Polsatu. Tak to zrozumiałam, po otrzymanej odpowiedzi. Ogólnie wrażenia po zwiedzeniu siedziby stacji ze słoneczkiem w logo- niesamowite. Dodatkowo, kiedy mogłam obejrzeć w reżyserce mecz Jastrzębskiego Węgla, nastąpiło apogeum szczęścia :)
Wracając do sedna... Jak wiemy, meczów Ligi Światowej oraz pewnie World Grand Prix, nie zobaczymy na Polsacie otwartym. Wielu kibiców mówi, że stacja sobie kpi, woląc puszczać setne powtórki programów, niż mecze siatkówki, która dla wielu Polaków stała się sportem narodowym.

Szczęście mają tylko ci, którzy mają dekoder Cyfrowego Polsatu, na którym są programy takie jak PolsatSport czy PolsatSport Extra. Dlaczego stacja rezygnuje z wielkiego zarobku i woli puszczać tysięczny odcinek "Pierwszej Miłości" albo "Świat według Kiepskich"? Kiedyś mecze reprezentacji można było obejrzeć na Polsacie otwartym, ale te czasy najwyraźniej już minęły. Siatkówka to sport nie dla wszystkich jak się okazuje. Ci, którzy niestety nie będą mogli być w Spodku podczas tego weekendu oraz nie mają PolsatuSport, będą musieli sobie poradzić i znaleźć jakąś transmisję w internecie. Może Polsat specjalnie nie puszcza meczy na otwartym kanale, by zachęcić do kupna dekoderu Cyfrowego Polsatu? Wiemy jednak napewno, że decyzja o tym, że meczy nie obejrzą wszyscy kibice, podjął zarząd Polsatu, bo gdyby ostateczny głos miałby w tej sprawie PolsatSport, wszyscy sympatycy siatkówki byliby zadowoleni. Uwielbiamy profesjonalizm transmisji spotkań PlusLigi i Reprezentacji, ale takie ograniczenia to zwykła ignorancja ze strony stacji. To przykre.


ANTENA 3- TO CO MNIE NAJBARDZIEJ INTERESOWAŁO :)

zdjęcie Natsu
Zdjęcia za zgodą Kasi Leszczyńskiej. Zapraszam na jej profil. Kasia Leszczyńska photography
W GÓRĘ SERCA, POLSKA WYGRA MECZ!
Do następnego!

7 komentarzy:

  1. Otóż to... Na prawdę na tym tracą... no ale jak wolą puszczać jakieś serialiki, to ich strata.
    Od kilku lat większość meczów oglądam w necie i jakoś sobie radzę. Postawy polsatowskich władz nie będę komentować, bo po prostu szkoda słów.

    Kibic znajdzie dojdzie do meczów. Poradzimy sobie! O! :D haha

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ty się tam znalazłaś? :D:D

    ja jestem zdania, że jakaś stacja, do której dostęp ma większość Polaków powinna transmitować mecze naszych rodaków. przecież ludzie powinni być mniej lub więcej na bieżąco co dzieje się w polskim sporcie, kto reprezentuje nasz kraj itp.

    póki co polsat sport mam, ale gdy się umowa skończy prawdopodobnie zmienimy na canal+, bo tata chce oglądać mecze La Ligi i nba, a to daje mu takie możliwości :( więc chcą czy nie chcą będę zmuszona zadowolić się kiepską jakością transmisji internetowych, dzięki Polsacie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam się tam z powodu warsztatów dziennikarskich :)
      masz rację, z tym, że Polacy powinni chociaż trochę się orientować w sporcie. z drugiej jednak strony jak oglądam tvp gdzie cały czas trąbią o Euro to mi się żyć odechciewa. co zrobiliby ludzie, którzy nie interesują się sportem, a włączając telewizję na tvp euro, na polsacie LŚ? :D dla nich masakra. co nie zmienia faktu, że jestem ZA powrotem siatkówki na kanał otwarty!
      póki co też na szczęście posiadam PolsatSport, ale tylko do czasu studiów i wyprowdzki...

      Usuń
  3. Siatkówka powinna być puszczana na otwartym Polsacie! Dlaczego byle sparing naszych piłkarzy z Andorą jest transmitowany na otwartym kanale w TVP, mecze Ligi Mistrzów (nawet jeśli nie gra Polska drużyna) są puszczane na Polsacie, a mecze naszych siatkarzy nie? Ja tego nie rozumiem...
    Na szczęście mam antenę Cyfrowego Polsatu, choć tata nie raz chciał to zmienić (dobrze, że jestem uparta ;D). Jednak tak nie powinno być. Dlaczego sport, który jest nazwany naszym drugim sportem narodowym nie jest dostępny dla wszystkich?

    OdpowiedzUsuń
  4. siatkówka to sport narodowy, a sport narodowy zasługuje na transmisje w Polsacie otwartym ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, skoro wolą jakieś wróżki (bo to najczęściej wieczorami jest na polsacie) od transmisji meczy, to ich strata.
    I gratulacje, że tam byłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też strasznie chciałabym zobaczyć ten film!
    Wiesz, ta kwestia męczy już od dłuższego czasu wszystkich kibiców. Ja mam to szczęście że jestem posiadaczką dekodera Cyfrowego Polsatu z multiroomem, więc mam wszystkie kanaly u siebie. Ale powiedzcie mi, dlaczego Polsat woli puścić w nocy jakieś wróżki niż mecz? No dlaczego?

    OdpowiedzUsuń